نوبت دهی آنلاین: nobat724.tums.ac.ir
  • تاریخ انتشار : 1403/06/04 - 07:08
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 72
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک مدیر بیمارستان ضیائیان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

علی پیران مدیر بیمارستان ضیائیان در پیامی به مناسبت هفته دولت و روز کارمند، از تلاش‌های بی‌دریغ کارکنان بیمارستان ضیائیان در راستای ارتقای سلامت قدردانی کرد و این روز را به تمامی دولتمردان و کارمندان شریف این مرکز تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، علی پیران مدیر بیمارستان ضیائیان در پیامی هفته دولت و روز کارمند را  به تمامی دولتمردان و کارمندان شریف دولت و به ویژه کارکنان بیمارستان ضیائیان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

هفته دولت؛ نماد خدمتگزاری، نماد وحدت و وفاق ملی و نماد همت و اراده مردان و زنان خردمندی است که بی ادعا برای اعتلا و سربلندی هر چه بیشتر ایران اسلامی می کوشند.
هفته دولت؛ مزین به نام باشکوه شهدای والا مقام، شهید رجایی و شهید دکتر باهنر است که برای خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم شریف ایران اسلامی و کسب رضای حضرت حق، سر از پا نمی شناختند و با عروج ملکوتی خود در سنگر خدمتگزاری، ضرورت توجه و بهره مندی شایسته از فرصت بی نظیر و ارزشمند خدمت به مردم را یادآور شدند.
همکاران گرامی و گرانقدر، چهارم شهریور روز کارمند، فرصت مناسبی است تا از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ شما عزیزان که با اخلاص و دلسوزی به ارتقای سلامت و بهبود شرایط بیماران در بیمارستان ضیائیان همت می‌گمارید، تقدیر و تشکر کنم.
بدون شک، حضور شما عزیزان، رکن اساسی در دستیابی به اهداف والای بیمارستان است و به برکت تلاش‌های شماست که ما توانسته‌ایم خدمات درمانی با کیفیت و شایسته‌ای را به مردم عزیزمان ارائه دهیم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر خدمت، شهید رجایی و شهید دکتر باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی دولتمردان و کارمندان شریف دولت و به ویژه همکاران خدوم و متعهدم در بیمارستان ضیائیان تبریک عرض می نمایم و موفقیت روزافزون برای شما عزیزان و خانواده‌های محترمتان از خداوند متعال مسئلت می نمایم؛ امیدوارم همچنان با روحیه‌ای پویا و مسئولیت‌پذیر به مسیر پرافتخاری که در پیش دارید ادامه دهید.

 

علی پیران

مدیر بیمارستان ضیائیان

  • گروه خبری : مدیریت بیمارستان
  • کد خبر : 276025
مهدی صدفی
تهیه کننده

مهدی صدفی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *