نوبت دهی آنلاین: nobat724.tums.ac.ir
  • تاریخ انتشار : 1401/09/17 - 07:58
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 326
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افتتاح کلینیک ناباروری سطح دو بیمارستان ضیائیان

با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران کلینیک ناباروری سطح دو بیمارستان ضیائیان افتتاح و آماده خدمت رسانی به بیماران نیازمند خدمات ناباروری است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، کلینیک ناباروری سطح دو بیمارستان ضیائیان با حضور دکتر سعید ناطقی معاون درمان دانشگاه، دکتر سعید رضا جمالی مقدم رئیس، دکتر محمدسعید طاهری معاون درمان و علی پیران مدیر بیمارستان ضیائیان روز سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ افتتاح شد.
معاون درمان دانشگاه در خصوص راه اندازی این کلینیک گفت: با توجه به پافشاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص راه اندازی یک یا دو مرکز ناباروری سطح دو در همه دانشگاه ­های علوم پزشکی کشور، بیمارستان ضیائیان به طور داوطلبانه پذیرفت تا این مرکز در این بیمارستان افتتاح شود.
ایشان در ادامه بیانات خود با اشاره به اینکه استادان فوق تخصص نازایی در این مرکز مستقر هستند گفت: فضاهای کافی برای انجام این خدمات در بیمارستان وجود دارد و متقاضی دریافت این خدمات هم در این مرکز وجود دارد، بنابراین به همت تیم مدیریت اجرایی این بیمارستان به سرپرستی دکتر جمالی مقدم این اتفاق خوب برای خدمت رسانی به مردم شریف منطقه ۱۷ و اقصی نقاط کشور رقم خورد.
رئیس بیمارستان ضیائیان در خصوص تجهیزات این بخش گفت: هر اقدامی که صورت می­ گیرد در ابتدا ممکن است با مشکلاتی مواجه باشد ولی مهم این است که انشاله با حمایت های دکتر قناعتی رئیس و دکتر ناطقی معاون درمان دانشگاه قطعا در سریع ترین زمان، تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل این پروژه فراهم خواهد شد.

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 223004
مهدی صدفی
تهیه کننده

مهدی صدفی