نوبت دهی
ویژه خیرین و اهداکنندگان
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1404/09/16 - 12:18
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 62
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گامی تازه در مسیر تسهیل فرآیندهای درمانی و اداری

بازدید مدیر بیمارستان ضیائیان از واحد میز خدمت بیماران

مدیر بیمارستان ضیائیان با حضور در واحد میز خدمت بیماران، از نزدیک نحوه ارائه خدمات و روند رسیدگی به امور اداری بیماران را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ضیائیان دانشگاه علوم پزشکی تهران روز شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۴، حسن فراهانی مدیر بیمارستان ضیائیان، با حضور در واحد میز خدمت بیماران از نزدیک روند ارائه خدمات و فرآیندهای اداری این بخش را مورد بازدید قرار داد.
در این بازدید، کارشناس واحد میز خدمت گزارشی از عملکرد روزانه این واحد ارائه کرد، این گزارش شامل مواردی نظیر ارائه و توضیح صورتحساب‌های پزشکی، محاسبه پرونده‌های درمانی بیماران، تکمیل فرم‌های عودت قبوض، و پیگیری، تهیه و تنظیم نامه‌های مورد نیاز پزشکی قانونی بود، همچنین سایر اقدامات این واحد که در راستای تسهیل امور اداری بیماران انجام می‌شود، به اطلاع مدیر بیمارستان رسید.
در ادامه، مدیر بیمارستان با قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارکنان این واحد، بر ضرورت سرعت، دقت و شفافیت در ارائه خدمات تأکید کرد و افزود: امیدواریم با افتتاح این واحد توانسته باشیم گامی مؤثر در مسیر تسهیل خدمت‌رسانی به بیماران و مردم شریف منطقه ۱۷ برداشته و خدماتی درخور شأن آنان ارائه کنیم.
واحد میز خدمت بیماران با هدف یکپارچه‌سازی امور اداری، افزایش رضایت‌مندی مراجعان و بهبود تجربه خدمت‌گیری بیماران راه‌اندازی شده و به‌عنوان یکی از بخش‌های مهم و اثرگذار در توسعه خدمات بیمارستانی شناخته می‌شود.

  • کد خبر : 311650
مهدی صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
تنظیمات پس زمینه