• تاریخ انتشار : 1403/01/22 - 07:00
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 123
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس بیمارستان ضیائیان به مناسبت عید سعید فطر

دکتر ابوالفضل زنده رئیس بیمارستان ضیائیان در پیامی عید بزرگ سعید فطر را به همه مسلمین جهان به‌خصوص کارکنان با تقوا و زحمتکش بیمارستان ضیائیان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان دکتر ابوالفضل زنده رئیس بیمارستان ضیائیان در پیامی عید بزرگ سعید فطر را به همه مسلمین جهان تبریک گفت.
متن پیام رئیس بیمارستان به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
«أللّهمّ أهْل الکبریآء والعظمة وأهل الجود والجبروت وأهل العفْو والرّحْمة
ایزد منان را سپاس می‌گوییم که در ماه مبارک رمضان بار دیگر به ما توفیق عبادت و بندگی‌اش را عطا فرمود و امید است توانسته باشیم با روزه داری در ماه مهمانی خدا، زمینه تعمیق اخلاق مداری، گسترش مهربانی، دوستی و یاری رساندن به یکدیگر و خدمتگذاری به مردم را در خویش فراهم کنیم.
ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی، مبارزه با نفس و تلاش برای درک هر چه بیشتر مفاهیم و معانی نیک انسانی و اخلاقی بار دیگر بر ما گذشت که در ماه مبارک رمضان نیز تولدی دیگر را در زندگی معنوی و مادی خود تجربه کرده باشیم.
خوشا بر آنان که در این ماه مبارک، بندگی خداوند را پیشه کردند و توشه‌ای از تقوا برگرفتند و آخرت خویش را آباد کردند.
اینجانب، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ و سعید فطر به همه مسلمین جهان به‌خصوص کارکنان با تقوا و زحمتکش بیمارستان ضیائیان، از خداوند متعال، رستگاری، عزت و کرامت همگان را مسئلت می نمایم.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,حوزه ریاست
  • کد خبر : 263148
مهدی صدفی
تهیه کننده

مهدی صدفی