نوبت دهی آنلاین: nobat724.tums.ac.ir
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/29 - 08:19
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بررسی استراتژی‌های رقابتی و ارتقای خدمات درمانی در بیمارستان ضیائیان

نشست مسئولان بیمارستان ضیائیان؛ تصمیمات کلیدی برای توسعه و بهبود خدمات درمانی در جلسه مدیریت و رهبری

جلسه کمیته مدیریت و رهبری بیمارستان ضیائیان با هدف بررسی مسائل اساسی و استراتژیک بیمارستان و با حضور رئیس، معاونان، و مدیران ارشد بیمارستان برگزار شد. در این جلسه، موضوعاتی همچون انعقاد قرارداد دوره‌های کارآموزی، بهبود فرآیندهای درمانی، و بازنگری برنامه استراتژیک بیمارستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، جلسه کمیته مدیریت و رهبری بیمارستان با هدف بررسی و تصمیم‌گیری در مورد مسائل اساسی و استراتژیک بیمارستان روز پنج شنبه 26 مهر 1403 در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد. در این جلسه که با حضور دکتر ابوالفضل زنده دل رئیس بیمارستان، دکتر سید حسین حاجی میرزایی معاون درمان، علی پیران مدیر بیمارستان، دکتر نسیم عبادتی معاون آموزشی، دکتر سیده فاطمه میرزاده معاون پژوهشی، وجیهه جعفری مدیر پرستاری و دیگر مسئولان ارشد بیمارستان برگزار شد، موضوعات کلیدی مربوط به بهبود فرآیندهای بیمارستانی و ارتقای کیفیت خدمات درمانی مورد بحث قرار گرفت.
یکی از محورهای اصلی جلسه، بررسی درخواست انعقاد قرارداد دوره‌های کارآموزی برای دانشجویان پرستاری و اتاق عمل دانشگاه آزاد ورامین بود  که دکتر عبادتی در مورد آن به ارائه توضیحاتی پرداخت.
مسائل مرتبط با هیئت علمی پرستاری و نحوه ارتقای این حوزه، متوسط مدت اقامت بیماران در ICU و خدمات پرستاری در منزل، مدیریت اوراق پرونده ها، میزان پیشرفت خلاصه نویسی الکترونیک و روند فراخوان بیمار در اتاق پزشکان عمومی نیز به عنوان یکی دیگر از موضوعات این جلسه مطرح و پیشنهاداتی برای بهبود این فرآیند ارائه شد.
در گام دوم این جلسه بازنگری برنامه استراتژیک بیمارستان، نتایج تحلیل نقاط قوت و ضعف که توسط مسئولان ارشد بیمارستان امتیازدهی شده بود بررسی شد. فهیمه نجاری، مسئول بهبود کیفیت در اینخصوص گفت: پس از تحلیل نتایج و با توجه به اینکه موقعیت بیمارستان به منطقه ST تغییر پیدا کرده لازم است استراتژی های بیمارستان به استراتژی های رقابتی تغییر پیدا کند. در این راستا مقرر شد عملکرد کلینیک ناباروری با حضور مسئول فنی واحد و متخصصان زنان بررسی شود. همچنین جلسه همفکری با متخصصان قلب درخصوص توسعه فعالیت های واحد اسکن هسته ای تشکیل و انجام فعالیت های تبلیغاتی با توجه به مزیت های رقابتی بیمارستان صورت پذیرد.

 

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 281678
مهدی صدفی
تهیه کننده

مهدی صدفی

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه