نوبت دهی
ویژه خیرین و اهداکنندگان
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
لیست اخبار صفحه :67
برگزاری وبینار با موضوع "چگونه یک ژورنال کلاب موثر برگزار کنیم" در بیمارستان ضیائیان برگزار شد

برگزاری وبینار با موضوع "چگونه یک ژورنال کلاب موثر برگزار کنیم" در بیمارستان ضیائیان برگزار شد

دکتر هلن درگاهی عضو هیئت علمی گروه آموزش پزشکی در وبیناری که به منظور چگونگی برگزاری یک ژورنال کلاب موثر در بیمارستان ضیائیان برگزار شد، برای اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران سخنرانی کرد.

دکتر قناعتی: نوع مدل مدیریتی در دانشگاه مدل مشارکتی خواهدبود؛ واکسیناسیون اولویت اول من است
نشست سرپرست دانشگاه با هیئت رئیسه، روسای بیمارستان ها، دانشکده ها و شبکه های بهداشت

دکتر قناعتی: نوع مدل مدیریتی در دانشگاه مدل مشارکتی خواهدبود؛ واکسیناسیون اولویت اول من است

سرپرست دانشگاه در اولین نشست خود با مسئولان دانشگاه گفت: به دو مقوله «عدالت» و «خدمت رسانی» که سبک و سیاق رئیس دولت جدید است پایبند خواهم بود.

وبینار تخصصی درمان های نوین در بیماری آلزایمر با رویکرد نورواندوکرینولوژی در بیمارستان ضیائیان برگزار شد

وبینار تخصصی درمان های نوین در بیماری آلزایمر با رویکرد نورواندوکرینولوژی در بیمارستان ضیائیان برگزار شد

وبینار تخصصی درمان های نوین در بیماری آلزایمر با رویکرد نورواندوکرینولوژی در بیمارستان ضیائیان و فضای اسکای روم برگزار شد به ترتیب سخنرانی، دکتر مهدی شفیعی ثابت استادیار و متخصص مغز و اعصاب، دکتر مریم زحمتکش استاد و PHD مغز و اعصاب و دکتر محمد عفت پناه دانشیار و فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان بودند.

مدیر بیمارستان ضیائیان: روابط عمومی ها، همه بیمارستان را همکار خود بدانند
چهارمین نشست برندنگاری در بیمارستان ضیائیان برگزار شد(بخش دوم)

مدیر بیمارستان ضیائیان: روابط عمومی ها، همه بیمارستان را همکار خود بدانند

دکتر مرادزاده، روابط عمومی را پل ارتباطی میان سازمان و واحدهای بیرونی دانست و از آنها خواست برای برقراری پیوند اعضای داخلی سازمان و تاریخ نگاری درست از وقایع و رخدادهای دانشگاه تلاش کنند.

دکتر حکمت: فعالیت های خوب روابط عمومی قابل تسری است؛ روزهای خوبی در آینده خواهیم داشت
چهارمین نشست برندنگاری در بیمارستان ضیائیان برگزار شد(بخش اول)

دکتر حکمت: فعالیت های خوب روابط عمومی قابل تسری است؛ روزهای خوبی در آینده خواهیم داشت

رئیس بیمارستان ضیائیان در چهارمین نشست برندنگاری گفت: کارمندان روابط عمومی به دلیل دامنه گسترده فعالیت ها باید افرادی بالغ، باهوش، اجتماعی با ذهنی خلاق باشند چرا که هر جامعه ای باید با اهلش ساخته شود. روابط عمومی ها، در کنار مهارت های لازم، باید افرادی هنری باشند که به داستان سرایی، مستندسازی، فیلم سازی و تدوین نیز مسلط باشند.

برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
تنظیمات پس زمینه