نوبت دهی آنلاین: nobat724.tums.ac.ir
  • تاریخ انتشار : 1403/06/20 - 11:59
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 105
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه شورای پژوهشی بیمارستان ضیائیان با حضور رئیس مرکز برگزار شد

دکتر فاطمه السادات میرزاده، معاون پژوهشی بیمارستان ضیائیان، در جلسه شورای پژوهشی گزارشی از فعالیت‌های پژوهشی شش‌ماهه نخست سال 1403 ارائه داد و به پیشرفت‌های قابل توجه در این حوزه اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، روز سه‌شنبه 20 شهریور 1403، جلسه شورای پژوهشی بیمارستان با حضور دکتر ابوالفضل زنده‌دل، رئیس بیمارستان، دکتر سید حسین حاجی میرزایی معاون درمان، دکتر نسیم عبادتی معاون آموزشی، دکتر فاطمه السادات میرزاده معاون پژوهشی و جمعی از اساتید مرکزبرگزار شد.
این جلسه به منظور بررسی اقدامات پژوهشی انجام شده و برنامه‌ریزی‌های آتی در حوزه پژوهش تشکیل شد که در ابتدای جلسه، دکتر میرزاده گزارشی از فعالیت‌ها و دستاوردهای پژوهشی در شش ماهه اول سال 1403 ارائه کرد و به پیشرفت‌های قابل توجه در حوزه پژوهش و تلاش‌های صورت گرفته برای ارتقای سطح علمی بیمارستان اشاره شد.
در ادامه، بحث‌هایی پیرامون برنامه عملیاتی تنظیم شده برای دفتر پژوهش و اهداف تعیین‌شده برای آینده صورت گرفت؛ اعضای شورا درباره راهکارهای اجرایی برای تحقق این اهداف و بهبود عملکرد پژوهشی اساتید به تبادل نظر پرداختند و فرایندهای مشخصی برای اجرایی‌سازی این اهداف تعریف شد تا به ارتقای سطح پژوهش و دستاوردهای علمی در بیمارستان کمک کند.
این جلسه با تأکید بر اهمیت پژوهش در بهبود کیفیت خدمات درمانی و توسعه علمی بیمارستان به پایان رسید و اعضای حاضر در جلسه بر ادامه تلاش‌ها برای ارتقای فعالیت‌های پژوهشی تاکید کردند.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 277197
مهدی صدفی
تهیه کننده

مهدی صدفی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *