نوبت دهی آنلاین: nobat724.tums.ac.ir
  • تاریخ انتشار : 1403/02/29 - 08:24
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 75
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

کارگاه احیای قلبی-ریوی، کار با دستگاه ونتیلاتور و اصول آموزش به بیمار در بیمارستان ضیائیان برگزار شد

سه کارگاه احیای قلبی-ریوی، کار با دستگاه ونتیلاتور و اصول آموزش به بیمار در سالن اجتماعات بیمارستان ضیائیان و با تدریس شهلا نورایی سوپروایزر اورژانس، محسن قربان مقدم مسئول تجهیزات پزشکی و لیلا مومنی سوپروایزر آموزش به بیمار در یک روز برای کادر درمان این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، روز پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 سه کارگاه احیای قلبی-ریوی، کار با دستگاه ونتیلاتور و اصول آموزش به بیمار در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.
در این سه کارگاه که برای کادر درمان بیمارستان برگزار شد، به ترتیب در کارگاه اول که با تدریس جلال فتح آبادی سوپرواز آموزشی و شهلا نورایی سوپروایزر اورژانس همراه بود به موضوعاتی چون احیاء پایه قلبی-ریوی، احیای پیشرفته بزرگسالان، مدیریت راه هوایی، داروهای مورد استفاده در احیای قلبی-ریوی و الگوریتم تاکی کاردی و برادی کاردی پرداخته شد.
در کارگاه دوم مهندس محسن قربان مقدم مسئول تجهیزات پزشکی در خصوص کار با دستگاه ونتیلاتور و انواع مدل های آن  و آشنایی با پیام های مختلف این دستگاه صحبت کرد.
در کارگاه سوم و پایانی لیلا مومنی سوپروایزر آموزش به بیمار در خصوص اصول آموزش به بیمار، نیاز سنجی آموزشی ، رسانه های مختلف آموزشی، ارزیابی اولیه و تشخیص های پرستاری صحبت کرد.

  • گروه خبری : مدیریت خدمات پرستاری
  • کد خبر : 265962
مهدی صدفی
تهیه کننده

مهدی صدفی