• تاریخ انتشار : 1401/03/13 - 21:00
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 230
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام قدردانی رئیس بیمارستان ضیائیان از کادر درمان این مرکز در پی صفر شدن آمار فوتی های کرونا

دکتر سعیدرضا جمالی مقدم رئیس بیمارستان با صفر شدن آمار فوتی های کرونا بعد از گذشت ۸۳۰ روز تلاش مجاهدانه کادر درمان با این ویروس، در پیامی از زحمات این عزیزان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، دکتر سعیدرضا جمالی مقدم رئیس بیمارستان با صفر شدن آمار فوتی های کرونا بعد از گذشت ۸۳۰ روز تلاش مجاهدانه کادر درمان با این ویروس، در پیامی از زحمات این عزیزان قدردانی کرد.
متن این پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
بی شک، یکی از حلقه‌ های موثر و انکارناپذیر در تحقق اهداف حوزه سلامت که همان حفظ و ارتقای سلامت جامعه است، کادر درمان کشور و سختکوشی مجاهدانه آن ها برای سلامت جامعه است که در تمام دوران، به ویژه در دوران اپیدمی کرونا مشهود و کاملا احساس شد.
در روزهایی که با شیوع ویروس کرونا همه گیری این ویروس پدید آمد، کادر درمان از امنیت و راحتی خود گذشتند تا با بحران کرونا مقابله و به افراد مبتلا به ویروس کمک کنند؛ بار دیگر مردم شریف ایران اسلامی نظاره ‌گر تلاش‌ های ایثارگرانه و از خودگذشتگی کادر درمان در آن شرایط دشوار بودند.
حال که پس از ۲ سال و صد روز از مبارزه کادر درمان با ویروس کرونا میگذرد آمار فوتی های کرونا به صفر رسیده است که این را مدیون لطف خداوند و زحمات بی دریغ جامعه درمانی کشور هستیم که در آن شرایط سخت، بی منت مشغول خدمت رسانی به بیماران بودند و با ایثاری مثال زدنی همچنان برای حفظ سلامت جامعه، جهادگرانه، خدمت می کنند.
اینجانب بر خود لازم می‌دانم از اعضای محترم هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، کادر درمان کشور به ویژه کادر درمانی بیمارستان ضیائیان که در نهایت صبر و عطوفت، تخصص خود را در شرایط سخت کووید به بیماران هدیه کردند تا ما امروز شاهد صفر شدن آمار فوتی های کرونا پس از ۸۳۰ روز باشیم قدردانی نمایم.
از درگاه ایزد سبحان، بهروزی و توفیقات روزافزون شما عزیزان را در تحقق اهداف بلند نظام سلامت خواستارم.

دکتر سعیدرضا جمالی مقدم
رئیس بیمارستان ضیائیان

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 213432
مهدی صدفی
تهیه کننده

مهدی صدفی