نوبت دهی آنلاین: nobat724.tums.ac.ir
  • تاریخ انتشار : 1403/06/03 - 09:01
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 73
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دکتر زنده‌دل: حاج هاشم سلیمی آشتیانی، نماد سخاوت و انسان‌دوستی در بیمارستان ضیائیان بود

پیام تسلیت رئیس بیمارستان ضیائیان در پی درگذشت حاج هاشم سلیمی آشتیانی

رئیس بیمارستان ضیائیان در پیامی، از درگذشت حاج هاشم سلیمی آشتیانی، خیر گرانقدری که با همت و سخاوت خود بخش‌های کلیدی بیمارستان را بهبود بخشید، ابراز تأسف کرد و این ضایعه بزرگ را به جامعه پزشکی و همه خیرین نیکوکار تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، دکتر ابوالفضل زنده دل رئیس بیمارستان در پیامی ضایعه بزرگ درگذشت خیر نیکوکار حاج هاشم سلیمی آشتیانی را به جامعه پزشکی و همه خیرین نیکوکار تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
با نهایت تأثر و اندوه، خبر درگذشت حاج هاشم سلیمی آشتیانی، یکی از خیرین گرانقدر و نیکوکار، را دریافت کردم و بسیار اندوه گین شدم.
ایشان با همت و سخاوت بی‌نظیر خود در ساخت بخش‌های اورژانس،  CCU و ICU2 بیمارستان ضیائیان، نامی ماندگار در تاریخ این بیمارستان از خود به یادگار گذاشتند. خدمات ارزنده ایشان نه تنها برای بیمارستان ضیائیان، بلکه برای جامعه پزشکی و بیماران این مرز و بوم نیز بی‌بدیل و فراموش ‌نشدنی است.

اینجانب، به نمایندگی از کادر درمان و کارکنان بیمارستان ضیائیان، این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم ایشان، جامعه پزشکی و همه خیرین نیکوکار تسلیت عرض می‌نمایم، از درگاه خداوند منان برای روح بلند ایشان آرامش ابدی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

دکتر ابوالفضل زنده‌دل
رئیس بیمارستان ضیائیان

 

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,حوزه ریاست
  • کد خبر : 275944
مهدی صدفی
تهیه کننده

مهدی صدفی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *