• تاریخ انتشار : 1402/08/29 - 08:56
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 233
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس بیمارستان ضیائیان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

دکتر سعید رضا جمالی مقدم رئیس بیمارستان ضیائیان در پیامی فرا رسیدن ولادت حضرت زینب (س) را به تمامی کادر درمان، پرستاران و کارکنان بیمارستان ضیائیان تبریک گفت.

 دکتر سعید رضا جمالی مقدم رئیس بیمارستان ضیائیان در پیامی فرا رسیدن ولادت حضرت زینب (س) را به تمامی پرستاران و این عید بزرگ را به تمامی کارکنان بیمارستان ضیائیان تبریک گفت.
در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پرستاری پیش از آنکه تخصص و حرفه باشد هنریست متعالی، تا انسان‌هایی صبور هنرمندانه آلام بیماران را مرهم نهاده و زخم‌های جسم و روح آنان را التیام بخشند؛ این رسالتی بس سنگین و ارزشمند است که پرستاران متعهد با بردباری، عشق و مهربانی به دوش می کشند و می کوشند به شایستگی از عهده آن برآیند که ما جلوه‌های آن را در کشور عزیزمان در برهه‌های گوناگون کم ندیده‌ایم.
بر خود لازم می دانم خجسته زاد روز بانوی کربلا و اسوه صبر حضرت زینب (س)، استقامت و پاکی ها که به نام روز پرستار نامگذاری شده است و به یقین نامگذاری این روز بزرگ به نام پرستار در تقویم سلامت کشورمان بیانگر جایگاه رفیع این حرفه مقدس می باشد را به تمامی پرستاران، و این عید بزرگ را به تمامی کارکنان گرامی بیمارستان ضیائیان تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش‌های مستمر  و شبانه روزی این عزیزان  برای ارائه خدمات مطلوب به مراجعه کنندگان صمیمانه قدردانی نمایم.

  • گروه خبری : حوزه ریاست,سرخط خبرها
  • کد خبر : 251757
مهدی صدفی
تهیه کننده

مهدی صدفی