• تاریخ انتشار : 1403/01/01 - 08:00
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 117
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس بیمارستان ضیائیان به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی 1403

دکتر ابوالفضل زنده دل رئیس بیمارستان ضیائیان با انتشار پیامی، فرارسیدن نوروز باستانی 1403 را به تمامی استادان هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به ‌ویژه پزشکان و کارکنان بیمارستان ضیائیان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، دکتر ابوالفضل زنده دل رئیس بیمارستان ضیائیان با انتشار پیامی، فرارسیدن نوروز باستانی 1403 را به تمامی استادان هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به ‌ویژه پزشکان و کارکنان بیمارستان ضیائیان تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار یا مدبّر اللّیْل و النّهار یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال
بهار بار دیگر با رنگ و عطری آمیخته به تازگی و مهربانی، بر زمین چهره گشود و سالی دیگر، از راه رسید.
سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است؛ آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد و تقارن آن با ماه‌ پر فضیلت و مبارک رمضان فرصتی است برای سفر انسان به درون خود و زدودن اخلاق‌ها و رفتارهایی که فرصت بندگی را در طول سال از فرد سلب می‌کند و مانع این می‌شود که انسان به قرب الهی و جایگاه اصلی‌اش در نظام خلقت دست پیدا کند.
بر خود لازم می دانم مراتب قدردانی خود را از تلاش های بی دریغ همه همکاران واساتید ارجمند هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران بالاخص پزشکان وکارکنان معزز  بیمارستان ضیائیان که با بهره مندی از ظرفیت ها وتوانمندی های موجود، در تداوم پیشبرد اهداف بیمارستان ضیائیان اهتمام می ورزند، تقدیم دارم و ضمن تبریک و شادباش به مناسبت نوروز 1403 وایام پرخیروبرکت ماه رمضان، برای همه شما آرزوی سلامتی وتوفیق دارم.
میدوارم با عنایت پروردگار در مسیر خدمت صادقانه به میهن ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ظل رهنمودهای مقام معظم رهبری، پیروز وسربلند باشید.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,حوزه ریاست
  • کد خبر : 262459
مهدی صدفی
تهیه کننده

مهدی صدفی