• تاریخ انتشار : 1402/04/16 - 08:00
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 129
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس بیمارستان ضیائیان به مناسبت عید غدیر خم

دکتر سعید رضا جمالی مقدم رئیس بیمارستان ضیائیان فرا رسیدن عید غدیرخم را به عموم مسلمین، اعضای محترم هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به ویژه کادر درمان و کارکنان بیمارستان ضیائیان صمیمانه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان بیمارستان، دکتر سعید رضا جمالی مقدم رئیس بیمارستان فرا رسیدن عید غدیرخم را به عموم مسلمین، اعضای محترم هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به ویژه کادر درمان و کارکنان بیمارستان ضیائیان صمیمانه تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«من کنْت مولاه، فهذا علىٌّ مولاه»
واقعه غدیر نشانه و رمزی از تداوم خط نبوّت و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است. عید غدیر، عید کمال دین و اتمام نعمت در سایه ادامه خط رسالت پیامبر گرامی اسلام(صل الله علیه و آله) در شکل و قالب امامت و ولایت علی(علیه السلام) می باشد.
غدیر نقطه جدایی ضلالت و گمراهی از روشنی و پاکی و پیوند دوباره نبوت و امامت برای نجات بشریت و نیل به حقیقت است، در این میعادگاه تمام مردم برای دیدن حقانیت و ولایت علی (علیه السلام) به گواه آمده‌اند تا نبی خدا (صل الله علیه و آله) رسالتش را به انجام برساند و نعمت را بر مردم تمام کند.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته ولایت و تبریک عید سعیدغدیرخم، سالروز انتخاب سرچشمه علم و حکمت و تجدید میثاق با ولایت و امامت را صمیمانه به عموم مسلمین، اعضای محترم هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، به ویژه کادر درمان و کارکنان بیمارستان ضیائیان تبریک و شادباش عرض می کنم و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را از متمسکین راستین به ولایت مولی ‌الموحدین حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید.

دکتر سعید رضا جمالی مقدم
رئیس بیمارستان

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 237564
کلمات کلیدی
مهدی صدفی
تهیه کننده

مهدی صدفی