نوبت دهی آنلاین: nobat724.tums.ac.ir
  • تاریخ انتشار : 1403/06/01 - 07:03
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 91
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس بیمارستان ضیائیان به مناسبت اول شهریور سالروز بزرگداشت حکیم بوعلی سینا و روز پزشک

دکتر ابوالفضل زنده دل رئیس بیمارستان ضیائیان در پیامی که به مناسبت اول شهریور سالروز بزرگداشت حکیم بوعلی سینا و روز پزشک صادر کرد گفت: پزشکی هنری از جنس انسانیت و علمی از جنس خرد است، روز پزشک فرصتی برای تقدیر و تشکر از ایثارگران عرصه سلامت است که با عشق و مهربانی، سلامت جامعه را بر دوش می‌کشند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، دکتر ابوالفضل زنده دل رئیس بیمارستان ضیائیان در پیامی اول شهریور سالروز بزرگداشت حکیم بوعلی سینا و روز پزشک را به جامعه پزشکی، استادان دانشگاه علوم پزشکی تهران و بیمارستان ضیائیان تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
پزشکی هنری است از جنس انسانیت و علمی از جنس خرد و دانایی؛ روز پزشک فرصتی است تا از ایثارگران و فرهیختگانی که با عشق و مهربانی، سلامت جامعه را بر دوش می‌کشند، تقدیر و تشکر به عمل آید. روز پزشک، روز پاسداشت انسان‌هایی است که نه تنها با علم و تخصص خود، بلکه با دل و جان در خدمت بیماران و هموطنان خود هستند. این روز بهانه‌ای است تا ارزش‌ها و جایگاه والای شما عزیزان در جامعه، به ویژه در این روزگار پر از چالش‌ و سختی‌ها، بیشتر از همیشه مورد توجه قرار گیرد.
اینجانب ضمن تبریک این روز و آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای تمامی پزشکان و اساتید هیات علمی دانشگاه، امیدوارم همیشه در پناه خداوند متعال سربلند باشید و همچنان با ایمان و اراده‌ای قوی، در مسیر خدمت به جامعه و ارتقای سلامت عمومی گام بردارید.
 بنده به نوبه خودم در بیمارستان ضیائیان به وجود شما پزشکان فداکار افتخار می کنم و از شما برای تمامی خدماتی که به مردم ارائه می‌دهید، صمیمانه سپاسگزارم.
 
رئیس بیمارستان ضیائیان
  • گروه خبری : اخبار داخلی,ویژه دانشگاه,حوزه ریاست
  • کد خبر : 274614
کلمات کلیدی
مهدی صدفی
تهیه کننده

مهدی صدفی