• تاریخ انتشار : 1403/02/12 - 07:31
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 99
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک دکتر نسیم عبادتی معاون آموزشی بیمارستان ضیائیان به مناسبت روز استاد

دکتر نسیم عبادتی معاون آموزشی بیمارستان ضیائیان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری، روز معلم و استاد را به محضر معلمان و استادان، خصوصاً اساتید بیمارستان ضیائیان که در راه تعلیم و تعلم با از خودگذشتگی و دلسوزی در جهت ارتقاء مرکز تلاشی وافر دارند تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، دکتر نسیم عبادتی معاون آموزشی این مرکز در پیامی ۱۲ اردیبهشت، گرامیداشت مقام معلم و استاد را به معلمان و استادان، خصوصاً اساتید بیمارستان ضیائیان تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
معلم متحول کننده جان لایعلم انسان ها به روان عالم است. (مقام معظم رهبری مدظله العالی)

عالم مبهوت عظمت پروردگاری است که دانش، خرد و معرفت را زینت سروری آدمیان قرار داد و در کلام نورانی به قلم سوگند یاد کرد.
تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی داشته تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزد، به راستی چه مقامی والاتر از معلمی است که باروری اندیشه، انسان سازی، کمال بخشی، سخت کوشی و خردورزی، رسالت راستین و الهام بخش وجود اوست.
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری، روز معلم و استاد را به محضر معلمان و استادان، خصوصاً اساتید محترم بیمارستان ضیائیان که در راه تعلیم و تعلم با از خودگذشتگی و دلسوزی در جهت ارتقاء مرکز تلاشی وافر دارند تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون و سلامتی و سربلندی همه عزیزان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

  • گروه خبری : معاونت آموزشی
  • کد خبر : 264562
مهدی صدفی
تهیه کننده

مهدی صدفی