نوبت دهی آنلاین: nobat724.tums.ac.ir
  • تاریخ انتشار : 1403/06/03 - 08:27
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 881
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

وداع با خیر نیکوکار؛ حاج هاشم سلیمی آشتیانی پدر معنوی بیمارستان ضیائیان آسمانی شد

حاج هاشم سلیمی آشتیانی، خیر نیکوکاری که با خدمات و کمک‌های خود به بیمارستان‌ها، به‌ویژه بیمارستان ضیائیان، نامی ماندگار از خود به جا گذاشت، در صبح جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ در بیمارستان شریعتی تهران دار فانی را وداع گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، با نهایت تأسف و تأثر، درگذشت حاج هاشم سلیمی آشتیانی، یکی از خیرین گرانقدر و نیکوکار که با کمک‌های بی‌دریغ خود به بیمارستان‌ها، از جمله بیمارستان ضیائیان، خدمات ارزنده‌ای ارائه کرده‌اند، را به اطلاع می‌رسانیم؛ حاج هاشم سلیمی آشتیانی که با ساخت بخش‌هایی همچون اورژانس، CCU و ICU2 در بیمارستان ضیائیان نقش بسزایی در بهبود خدمات درمانی این مرکز ایفا کردند، بامداد روز جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ پس از گذشت یک دوره بیماری در بیمارستان شریعتی دار فانی را وداع گفت.
مراسم تشییع و خاک‌سپاری ایشان روز دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ از حسینیه فاطمیون واقع در خیابان مجاهدین اسلام، نرسیده به چهارراه آبسردار، آغاز و سپس در بهشت زهرا (س) قطعه ۷۶ انجام خواهد شد. همچنین، مراسم ختم وی روز سه‌شنبه ۶ شهریور از ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ در حسینیه انصارالحسین (ع) واقع در بزرگراه محتلانی - پل ری برگزار می‌شود.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,حوزه ریاست,مدیریت خدمات پرستاری,مدیریت بیمارستان,معاونت درمان
  • کد خبر : 275930
کلمات کلیدی
مهدی صدفی
تهیه کننده

مهدی صدفی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *