• تاریخ انتشار : 1401/09/09 - 16:27
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 396
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

مراسم جشن روز پرستار و تودیع دکتر کامبیز مرادزاده مدیر سابق بیمارستان ضیائیان برگزار شد

مراسم جشن ولادت حضرت زینب (س) روز پرستار و همچنین مراسم تودیع دکتر کامبیز مرادزاده مدیر سابق بیمارستان ضیائیان با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تهران و مدیران ارشد بیمارستان ضیائیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، مراسم جشن ولادت حضرت زینب (س) روز پرستار و همچنین مراسم تودیع دکتر کامبیز مرادزاده مدیر سابق بیمارستان ضیائیان با حضور دکتر سعید رضا جمالی مقدم رئیس بیمارستان، دکتر رفعتی سرپرست مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه،  دکتر محمد سعید طاهری معاون درمان، علی پیران مدیر بیمارستان، وجیهه جعفری مترون،  دکتر کامبیز مرادزاده مدیر سابق و جمعی از مسئولان، پرستاران و کارکنان در سالن آمفی‌تئاتر این مرکز برگزار شد.
رئیس بیمارستان در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به مدعوین روز ولادت حضرت زینب را به همه پرستاران تبریک گفت؛ ایشان در ادامه بابیان اینکه بسیار خوشحال هستم که این روز در جمع شما عزیزان قرار گرفتم گفت: بر خود ببالید که روز پرستار را چنین روزی نام‌گذاری کردند روزی که مصادف است با ولادت حضرت زینب (س) که قطعاً همه ما برای این بانوی بلندمرتبه جهان اسلام احترام ویژه‌ای قائل هستیم.
رئیس بیمارستان با اشاره به جایگاه پرستار در جامعه، شغل پرستاری را مقدس خواند و از پرستاران برای زحمت‌های آنان که در همه حال عشق و فداکاری را برای نجات و امید به زندگی بیماران سرلوحه کار خود قرار می‌دهند قدردانی کرد.
 ایشان در پایان از زحمت‌های دکتر مرادزاده مدیر سابق بیمارستان ضیائیان و اقداماتی که وی در طول دوران مدیریت خود انجام داد قدردانی کرد و از وی به‌عنوان مدیری که عاشق کار خود است و در کنار آن صادقانه و عادلانه تصمیم‌گیری می‌کند نام برد.
دکتر مرادزاده در ادامه با قدردانی از کارکنان زحمتکش بیمارستان و تبریک روز پرستار گفت: ۲۷ ماه دوره مدیریت بنده در بیمارستان ضیائیان بود که ۱۶ ماه از این مدت در خدمت دکترحمیدرضاحکمت رئیس سابق بیمارستان ضیائیان و ۱۱ ماه دیگر را در خدمت دکتر جمالی گرانقدر که در مراسم امروز حضور دارند بودم.
 ایشان در ادامه گفت حضور در بیمارستان ضیائیان برای بند عرصه بزرگی بود از دلدادگی ولی به‌هرحال انسان‌ها در هر مسئولیتی که دارند می‌آیند و می‌روند و حکایت همچنان باقی است.
 بنده در طول ۲۶ سال خدمتم در دو مرحله دل کندن از آن مجموعه برایم بسیار سخت بود و دشوار که در هر دو مقطع اشک در چشمانم جاری شد و آن دو مقطع دوران خدمت ۷ ساله‌ام در شهر مریوان و دیگری بیمارستان ضیائیان بود.
دکتر مرادزاده در ادامه از خوبی‌های کارکنان این مجموعه صحبت کرد و گفت: دوران بسیار خوبی را در کنار شما گذراندم و این فرصتی بود برای بنده تا کارکنم، تلاش کنم و یا حتی اشتباه کنم که انسان ممکن است اشتباه کند؛ ولی درهرحال چیزی را که می‌توانم قطع به‌یقین در موردش صحبت کنم این است که بگویم کم‌فروشی نکردم و سعی کردم در آخر همه تصمیماتم یک مهربانی مبتنی بر عدالت داشته باشم که حقی از فردی ضایع نشود و در این راه افراد بزرگی را شناختم، همکاران گرانقدری که در این مرکز باهم آشنا شدیم، هیچ‌وقت خلوص نیت دکتر حکمت را نمی‌توانم از یاد ببرم، هیچ‌وقت خوش‌رویی دکتر جمالی را نمی‌توانم از یاد ببرم که همیشه مرهمی بود برای سختی‌هایی که در کار با آن روبرو می‌شدیم.
دکتر مرادزاده در پایان با قطعه شعری به سخنان خود پایان داد و برای همه کارکنان این مجموعه آرزوی موفقیت کرد.
وجیهه جعفری مدیر پرستاری بیمارستان در این مراسم روز پرستار را به کادر پرستاری این مرکز و تمامی افرادی که در کنار پرستاران در بخش‌ها زحمت می‌کشند تبریک گفت.
 ایشان در ادامه حرفه پرستاری را ستودنی خواند و گفت بنده وقتی رضایتمندی بیماران را می‌بینم بر خود می‌بالم که با چنین گروه پرستاری خوبی همکار هستم.
ایشان در ادامه به شروع دوران خدمت خود در سوم مرداد سال ۱۳۷۵ اشاره کرد و گفت وقتی برای شروع طرحم در این مرکز مشغول به کار شدم فضای بیمارستان بسیار متفاوت با زمان فعلی آن بود در این ۲۵ سال که بنده در این مرکز گذراندم تجربیات زیادی کسب کردم، در آن دوران از بیمارانی مراقبت می‌کردیم که با توجه به شرایط بیمار گاهی اوقات با آن‌ها گریه می‌کردیم که فکر می‌کنم همه شما به‌خصوص در دوران اپیدمی کووید ۱۹ آن را تجربه کرده‌اید.
ایشان در پایان با آرزوی شادابی و موفقیت روزافزون برای پرستاران بابیان اینکه پرستاران جوان سالانه جذب بیمارستان‌ها می‌شوند خطاب به آن‌ها گفت: دو نکته در خصوص حرفه پرستاری وجود دارد که پرستاران تازه‌وارد به حرفه‌ پرستاری باید به آن توجه بسیاری داشته باشند و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند که آن دو مهربانی و صبر است که اگر می‌خواهی پرستار شوید باید این دو عنصر را داشته باشید.
در ادامه این مراسم با اجرای گروه موسیقی و تئاتر و پذیرایی برنامه شادی برای پرستاران برگزار و در پایان با حضور روسا و مدیران ارشد ضمن تجلیل از مدیر سابق بیمارستان از پرستاران نمونه سال ۱۴۰۱ با اهدای لوح سپاس و شاخه گلی قدردانی شد.

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 222584
مهدی  صدفی
تهیه کننده

مهدی صدفی