• تاریخ انتشار : 1402/12/10 - 14:22
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 282
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

مراسم تجلیل از بازنشستگان و کارمندان نمونه سال 1402 در بیمارستان ضیائیان برگزار شد

دکتر زنده دل رئیس بیمارستان ضیائیان در مراسم تجلیل از بازنشستگان به حدیث من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق از امام رئوف اشاره کرد و گفت: بر اساس قاعده‌ی این حدیث بنده هم وظیفه‌ی خود می‌دانم از عزیزان بازنشسته نهایت قدردانی را داشته باشم؛ برایتان آرزو می‌کنم همان‌طور که در دوران پر برکت خدمت خود خداوند توفیق عنایت کرد که با سلامتی و موفقیت این دوران را سپری کنید بعد از این هم دوران بازنشستگی ایامی سرتاسر سلامتی و شادی برایتان باشد و در کنار خانواده با فرصت بیشتری آن را سپری کنید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، مراسم جشن نیمه‌ شعبان، تجلیل از بازنشستگان و کارمندان نمونه سال 1402 با حضور دکتر ابوالفضل زنده دل رئیس بیمارستان روز پنج شنبه 10 اسفند 1402 در سالن آمفی تئاتر این مرکزبرگزار شد.
در این مراسم دکتر زنده‌دل ضمن خیر مقدم به بازنشستگان و مدعوین به حدیث من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق اشاره کرد و گفت: بر اساس قاعده‌ی این حدیث بنده هم وظیفه‌ی خود می‌دانم از عزیزان بازنشسته نهایت قدردانی را داشته باشم ایشان در ادامه خطاب به بازنشستگان گفت: برایتان آرزو می‌کنم همان‌طور که در دوران پر برکت خدمت خود خداوند توفیق عنایت کرد که با سلامتی و موفقیت این دوران را سپری کنید بعد از این هم دوران بازنشستگی ایامی سرتاسر سلامتی و شادی برایتان باشد و در کنار خانواده با فرصت بیشتری آن را سپری کنید.
علی پیران مدیر بیمارستان ضیائیان نیز در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خوش آمدگویی به بازنشستگان در خصوص اهداف برگزاری این مراسم صحبت کرد.
 وی در ادامه گفت: ارزش همه‌ همکاران ما به خصوص بازنشستگان که روزی در کنارشان بودیم بسیار بالاست و 1 لوح تقدیر و 1 هدیه نمی‌تواند جبران زحمات و محبت‌های این عزیزان باشد.
 ایشان در ادامه در خصوص نحوه‌ انتخاب کارمند نمونه سخن گفت و نحوه‌ی انتخاب در سال 1402 را بر اساس عدالت و تعیین شاخص طی جلسات متعدد بیان کرد.
ایشان در ادامه گفت از نظر بنده همه‌ی همکاران نمونه هستند ولی در شرایط موجود و محدودیت‌هایی که برای سیستم وجود دارد به این شکل انتخاب رو انجام دادیم و وی در پایان سخنان خود به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت فردا یازدهم اسفند ماه 1402 است و روز انتخابات مجلس و و این وظیفه‌ی ملی هر ایرانی است که بر سر صندوق رای حاضر شود.
ایشان با اشاره به آیه‌ی 11 سوره‌ رعد که می‌فرماید انّ اللّه لا یغیّر ما بقوْمٍ حتّی یغیّروا ما بأنْفسهمْ گفت: سرنوشت هیچ قومی تغییر نخواهد کرد مگر آن که آن قوم خودش سرنوشتش را تغییر دهد، پس اگر ما هم می‌خواهیم سرنوشت کشور به نحو احسن رقم بخورد باید خودمان با انتخاب صحیح برسر صندوق آرا حاضر شویم.
در ادامه این مراسم مداح اهل بیت عصمت و طهارت سید جواد دبیری با مولودی خوانی برای امام دوازدهم حس معنوی را در مراسم حاکم کرد.
 در پایان مراسم تجلیل از بازنشستگان سال 1402 و همچنین کارمندان نمونه و برگزیدگان مسابقه‌ی طناب‌کشی که به مناسبت دهه‌ فجر برگزار شده بود با اهدای لوح تقدیر و هدایایی انجام شد.

 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,حوزه ریاست,مدیریت بیمارستان
  • کد خبر : 260726
مهدی صدفی
تهیه کننده

مهدی صدفی