نوبت دهی آنلاین: nobat724.tums.ac.ir
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/21 - 08:47
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 32
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ثبت زمان 51 ثانیه برای قهرمانی در رقابت‌های شنا

فرناز حبیبا کارشناس آزمایشگاه بیمارستان ضیائیان قهرمان شنای 50 متر قورباغه دانشگاه علوم پزشکی تهران شد

فرناز حبیبا در مسابقات شنای دانشگاه علوم پزشکی تهران، موفق شد با زمان 51 ثانیه، مقام نخست 50 متر قورباغه را کسب کند. این مسابقات به مناسبت هفته تربیت بدنی در استخر شهید توکلی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، در مسابقات شنای دانشگاه علوم پزشکی تهران که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، فرناز حبیبا توانست عنوان قهرمانی شنای 50 متر قورباغه را به خود اختصاص دهد؛ این مسابقات روز یکشنبه 15 مهر 1403 با حضور جمعی از شناگران مطرح دانشگاه در استخر شهید توکلی برگزار شد.
فرناز حبیبا در این رقابت‌ها توانست با ثبت زمان 51 ثانیه، از رقبای خود پیشه گرفته و در صدر این گروه قرار گیرد. این موفقیت، نشان از آمادگی و تلاش‌های وی در این رشته ورزشی دارد و ایشان را به عنوان یکی از قهرمانان معتبر دانشگاه مطرح می‌کند.
مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و با هدف تقویت روحیه ورزشی و افزایش تعاملات بین کارکنان ورزشکار برگزار شد. این دوره از مسابقات که در سطح دانشگاه به اجرا درآمد، فرصتی برای نمایش توانایی‌ها و استعدادهای ورزشی کارکنان فراهم آورد و به توسعه و ارتقای فرهنگ ورزش در جامعه  کمک شایانی کرد.

 

 

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,مدیریت بیمارستان
  • کد خبر : 280073
مهدی صدفی
تهیه کننده

مهدی صدفی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه