نوبت دهی آنلاین: nobat724.tums.ac.ir
  • تاریخ انتشار : 1403/06/20 - 10:20
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بیمارستان ضیائیان میزبان وبینار تخصصی اکسیژن درمانی برای گروه‌های پرستاری، مامایی، بیهوشی و اتاق عمل

بیمارستان ضیائیان میزبان وبیناری با موضوع «اکسیژن‌ درمانی» برای گروه‌های پرستاری، مامایی، بیهوشی و اتاق عمل بود که با هدف ارتقای مهارت‌ها و دانش کادر درمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، روز سه‌شنبه 20 شهریور 1403، وبینار تخصصی با موضوع «اکسیژن‌ درمانی» با حضور گروه‌های پرستاری، مامایی، بیهوشی و اتاق عمل برگزار شد.
در این وبینار که به همت جلال فتح آبادی سوپروایزر آموزش به پرسنل و با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت‌های کادر درمان برگزار شد، موضوعات مهم و کلیدی در زمینه اکسیژن‌ درمانی مورد بررسی قرار گرفت.
از جمله مباحث مطرح شده در این وبینار می‌توان به اهمیت اکسیژن درمانی در مراقبت از بیماران، روش‌های مختلف اکسیژن درمانی، تجهیزات مورد استفاده در این حوزه، روش‌های غیرتهاجمی اکسیژن درمانی و همچنین مراقبت‌های ویژه از بیمارانی که به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند اشاره کرد؛ علاوه بر این، نحوه صحیح جداسازی بیماران از دستگاه ونتیلاتور نیز یکی از محورهای اصلی این برنامه آموزشی بود.
ارائه این مباحث تخصصی توسط الهام سعیدی، سرپرستار بخش ICU و سمیه نوری، پرستار بخش ICU این بیمارستان انجام شد که با ارائه‌ جامع و علمی خود، اطلاعات مفیدی را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار دادند.
توضیح اینکه این وبینار با استقبال از سوی کادر درمان همراه بود و شرکت‌کنندگان از محتوای آموزشی ارائه شده و بحث‌های تعاملی بین ارائه‌دهندگان و مخاطبان بهره‌مند شدند.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,مدیریت خدمات پرستاری
  • کد خبر : 277176
مهدی صدفی
تهیه کننده

مهدی صدفی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *