نوبت دهی آنلاین: nobat724.tums.ac.ir
  • تاریخ انتشار : 1403/07/12 - 08:24
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 66
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گام‌های جدید کمیته فرهنگی بیمارستان ضیائیان در مسیر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی

برگزاری جلسه کمیته فرهنگی بیمارستان ضیائیان با حضور مدیران ارشد

در جلسه کمیته فرهنگی بیمارستان ضیائیان، برگزیدگان مسابقه کتابخوانی مورد قدردانی قرار گرفتند و برنامه‌های جدید فرهنگی به تصویب اعضا رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، جلسه کمیته فرهنگی بیمارستان ضیائیان روز 11 مهر 1403 با حضور دکتر ابوالفضل زنده دل، رئیس بیمارستان، و مدیران ارشد این مرکز با هدف بررسی فعالیت‌های فرهنگی بیمارستان و برنامه‌ریزی برای گسترش این فعالیت‌ها تشکیل شد.
در ابتدای جلسه، از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی که در ماه‌ گذشته برگزار شده بود، قدردانی به عمل آمد. دکتر زنده دل ضمن تبریک به برگزیدگان، اهمیت ترویج فرهنگ مطالعه و ارتقای آگاهی‌های فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و از تلاش‌های اعضای کمیته فرهنگی قدردانی کرد.
سپس، اعضا به بررسی مصوبات گذشته پرداختند و درصد تحقق هر یک از آن‌ها را مورد تحلیل قرار دادند؛ در این بخش، اعضا به نقاط قوت و ضعف در اجرای برنامه‌ها اشاره کرده و پیشنهادات خود را برای بهبود روند کار مطرح کردند.
در ادامه، مصوبات جدیدی با توجه به نیازها و پیشنهادات اعضا به تصویب رسید. این مصوبات شامل برنامه‌های جدید فرهنگی برای کارکنان و بیماران بود. هدف از این برنامه‌ها، ارتقای روحیه کارکنان و بیماران و ایجاد فضای مثبت در بیمارستان عنوان شد.
در خاتمه، دکتر زنده دل بر لزوم پیگیری دقیق مصوبات تاکید کرد و از تمامی اعضا خواست تا با همکاری و همدلی، به تحقق اهداف فرهنگی بیمارستان کمک کنند.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,معاونت امور فرهنگی,حوزه ریاست
  • کد خبر : 279669
مهدی صدفی
نویسنده

مهدی صدفی