نوبت دهی آنلاین: nobat724.tums.ac.ir
  • تاریخ انتشار : 1403/07/12 - 10:05
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کارگاه آموزشی احیای نوزادان

آموزش اصول احیای نوزادان برای کارکنان مامایی و پرستاری بیمارستان ضیائیان برگزار شد

بیمارستان ضیائیان با هدف ارتقای مهارت‌های کارکنان مامایی و پرستاری خود، کارگاه آموزشی احیای نوزادان (NRP) را برگزار کرد. این کارگاه با تدریس دکتر اصغر قربانی، متخصص اطفال و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در سالن آمفی‌تئاتر بیمارستان بهارلو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، کارگاه آموزشی احیای نوزادان (NRP) ویژه کارکنان مامایی و پرستاری بیمارستان ضیائیان با همکاری و هماهنگی جلال فتح آبادی سوپروایزر آموزشی بیمارستان ضیائیان و زهره نصیری سوپروایزر آموزشی بیمارستان  بهارلو روز سه‌شنبه 10 مهر 1403 در سالن آمفی‌تئاتر بیمارستان بهارلو برگزار شد.
مدرس این کارگاه، دکتر اصغر قربانی، متخصص اطفال و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران بود که به ارائه مباحثی در خصوص اصول احیای پایه نوزادان، مدیریت راه هوایی نوزادان، تجهیزات لازم برای احیا و دارودرمانی در روند احیای نوزادان پرداخت.
هدف از برگزاری این کارگاه، ارتقای سطح علمی و عملی کارکنان بیمارستان در زمینه مراقبت‌های نوزادان و آمادگی بیشتر آنان برای مواجهه با شرایط اضطراری بود؛ شرکت‌کنندگان به صورت فعال در مباحث و تمرینات عملی شرکت داشتند و با آخرین تکنیک‌ها و اصول احیای نوزادان آشنا شدند.
در پایان شرکت‌کنندگان رضایت کامل خود را از نحوه برگزاری و کیفیت ارائه مطالب ابراز کردند؛ این کارگاه نقش مؤثری در افزایش آمادگی و توانمندی کارکنان بیمارستان ضیائیان در مواجهه با شرایط اورژانسی نوزادان داشت و بر تعهد بیمارستان به آموزش حرفه‌ای و ارائه خدمات با کیفیت تأکید می‌کند.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,مدیریت خدمات پرستاری
  • کد خبر : 279675
کلمات کلیدی
مهدی صدفی
نویسنده

مهدی صدفی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *