• تاریخ انتشار : 1401/09/08 - 17:32
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 192
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس بیمارستان ضیائیان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)و روز پرستار

دکتر سعیدرضا جمالی مقدم رئیس بیمارستان ضیائیان در پیامی ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاری کشور و پرستاران بیمارستان ضیائیان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، دکتر سعیدرضا جمالی مقدم رئیس بیمارستان ضیائیان در پیامی ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاری کشور و پرستاران بیمارستان ضیائیان تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسمه‌تعالی
با صلوات بر پیامبر اکرم (ص) و خاندان پاک و مطهر ایشان
پرستاران در کرانه‌های درد و رنج زندگی می‌کنند و برای روشن نگه‌داشتن نور حیات جامعه با تمام وجود تلاش کرده و از جان‌مایه می‌گذارند که این همان عشق و فداکاری پرستاران است که به‌عنوان نگهبانان سلامت، در سخت‌ترین شرایط به بیمار امید به زندگی می‌دهد.

پرستاران قشری از جامعه‌ هستند که گل‌واژه‌های مهربانی و ایثار در دستان مهربانشان شکفته می‌شود و آنگاه‌که بر بالین بیمار می‌آیند دست نوازش گر خود را بر بیمار می‌کشند و امید را به او هدیه می‌دهند.
پرستاران عاشقانی هستند که خستگی در وجودشان معنا ندارد و گرمی، مهربانی و امید را در جان‌های خسته  و  فرسوده از درد و رنج  بیماران   تزریق  می‌کنند و لبخند شورآفرین  عشق   به   زندگی  را  بر لبان انسان‌ها جاری می‌سازند.
اینجانب فرارسیدن میلاد فرخنده حضرت زینب کبری (س) و هفته پرستار را به عموم جامعه خدوم پرستاری به‌خصوص پرستاران و کادر درمان زحمت‌کش بیمارستان ضیائیان تبریک عرض می‌نمایم و در کنار دیگر کارکنان این مجموعه، آرزوی توفیق روزافزون برای این عزیزان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 222491
مهدی  صدفی
تهیه کننده

مهدی صدفی