نوبت دهی آنلاین: nobat724.tums.ac.ir
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/25 - 08:26
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست مشترک هیئت رئیسه با مسئولان فنی واحدهای پاراکلینیک بیمارستان ضیائیان برای ارتقای کیفیت خدمات پاراکلینیک

اعضای هیئت رئیسه بیمارستان ضیائیان، با برگزاری جلسه‌ای مشترک با مسئولان فنی واحدهای پاراکلینیک، به بررسی چالش‌ها و راهکارهایی برای بهبود کیفیت خدمات پرداختند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، روز یکشنبه 22 مهرماه 1403، اعضای هیئت رئیسه بیمارستان ضیائیان در جلسه‌ای مشترک با مسئولان فنی واحدهای پاراکلینیک، به بررسی چالش‌ها و مشکلات این واحدها پرداختند و راهکارهایی برای ارتقای کیفیت خدمات به بیماران ارائه کردند؛ در این جلسه، نتایج ارزیابی‌های تجمیعی معاونت درمان و ارزیابی‌های ادواری وزارت بهداشت نیز مطرح شد.
دکتر ابوالفضل زنده‌دل، رئیس بیمارستان، در ابتدای این جلسه با قدردانی از عملکرد واحدهای برون‌سپاری، حفظ شأن و اعتبار دانشگاه علوم پزشکی تهران در تمامی سطوح بیمارستانی را الزامی دانست و به آن تاکید کرد.
سپس علی پیران، مدیر بیمارستان، با تأکید بر اهمیت جلسات هم‌اندیشی و تبادل نظر، به نقش نظارت بر قراردادها اشاره کرد و به اهمیت ارتباط دوسویه و سازنده بین واحدهای برون‌سپاری و بیمارستان تأکید کرد و رعایت قانونی و استانداردهای اعتبار بخشی در این زمینه را چه در حالت برون سپاری و چه در اداره واحد توسط بیمارستان، ضروری دانست.
در ادامه، دکتر سیدحسین حاجی میرزایی، معاون درمان بیمارستان، با جمع‌بندی مباحث مطرح‌شده، انتظارات بیمارستان را در راستای ارائه خدمات ایمن و باکیفیت به بیماران بیان کرد.
دکتر محمدسعید طاهری، مسئول فنی بیمارستان، نیز بر اهمیت نقش مسئولان فنی و وظایف قانونی آنها در مراکز درمانی و تشخیصی پزشکی تأکید کرد و خواستار حضور فعال و اثربخش مسئولان فنی در هر واحد شد.
در پایان، فهیمه نجاری، مسئول بهبود کیفیت بیمارستان، با ارائه گزارش از ارزیابی‌های انجام‌شده در یک سال گذشته، نتایج نظرسنجی‌های بیماران و چک لیست‌های نظارت بر عملکرد پیمانکاران را بررسی کرد. وی در خصوص حفظ حریم بیمار، پوشش حرفه‌ای، وظایف واحدها در قبال تجهیزات پزشکی و نظافت واحدها توضیحاتی ارائه داد.
  • گروه خبری : حوزه ریاست,مدیریت بیمارستان
  • کد خبر : 281420
مهدی صدفی
تهیه کننده

مهدی صدفی

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه