نوبت دهی
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1404/02/28 - 10:10
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 30
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

روابط عمومی، نبض تپنده ارتباطات سازمانی

قدردانی مدیر بیمارستان ضیائیان از مهندس مهدی صدفی به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی

در آستانه روز ارتباطات و روابط عمومی، مدیر بیمارستان ضیائیان با تجلیل از جایگاه اثرگذار روابط عمومی در نظام سلامت، از تلاش‌های مسئول روابط عمومی این مرکز با اهدای گل قدردانی کرد. وی روابط عمومی را زبان گویای هر سازمان و بازوی توانمند مدیریت در ایجاد شفافیت، اعتماد و هم‌افزایی معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ضیائیان، به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی ۲۷ اردیبهشت‌ماه،، علی پیران، مدیر بیمارستان ضیائیان، ضمن گرامیداشت این روز، از تلاش‌ها و خدمات مهندس مهدی صدفی، مسئول روابط عمومی این مرکز، قدردانی کرد.
مدیر بیمارستان در سخنانی، روابط عمومی را قلب تپنده‌ و زبان گویای هر سازمان دانست و تأکید کرد:
روابط عمومی نقشی کلیدی در شکل‌دهی به تصویر سازمان در نگاه جامعه و ارتقاء سطح تعاملات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی ایفا می‌کند، بدون تردید، حضور روابط عمومی ها در این جایگاه، نقشی تعیین‌کننده در ارتقاء ارتباطات دارد.
وی در ادامه افزود: نقش روابط عمومی در مستندسازی فعالیت‌ها، اطلاع‌رسانی شفاف، ایجاد هم‌افزایی میان واحدها و انعکاس توانمندی‌های علمی و درمانی بیمارستان، غیرقابل انکار است و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مسئولان روابط عمومی، شایسته‌ی قدردانی است.
در پایان این مراسم، با اهدا گل از مسئول روابط عمومی این مرکز قدردانی شد.

  • کد خبر : 297741
مهدی صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
تنظیمات پس زمینه