نوبت دهی آنلاین: nobat724.tums.ac.ir
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/19 - 23:39
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کارگاه «ملاحظات قانونی و اخلاقی در نحوه برخورد با تروما در اورژانس» در بیمارستان ضیائیان

بیمارستان ضیائیان با برگزاری کارگاهی مجازی در تاریخ 19 مهر 1403، به بررسی ابعاد قانونی و اخلاقی در برخورد با بیماران ترومایی پرداخت. این کارگاه که با حضور 90 پزشک و با سخنرانی متخصصان مختلف برگزار شد، به شرکت‌کنندگان فرصت آشنایی با چالش‌های موجود در اورژانس را داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، کارگاه «ملاحظات قانونی و اخلاقی در نحوه برخورد با تروما در اورژانس» روز پنجشنبه 19 مهر 1403، با حضور 90 نفراز پزشکان   به صورت مجازی و در بستر اسکای‌روم برگزار شد. این کارگاه با حضور دکتر عزیز رسولی، متخصص طب اورژانس، دکتر سید حسین حاجی میرزایی، متخصص جراحی عمومی، و دکتر محمد سعید طاهری، متخصص پزشکی قانونی، به ترتیب به بررسی جنبه‌های مختلف قانونی و اخلاقی برخورد با بیماران ترومایی در بخش اورژانس پرداخت.
این برنامه که با هماهنگی واحد آموزش بیمارستان ضیائیان ومرکز  آموزش مداوم  دانشگاه برگزار شد، فرصتی برای شرکت‌کنندگان فراهم آورد تا ضمن بهره‌مندی از امتیاز بازاموزی، از تخصص و تجربیات اساتید در مواجهه با مسائل پیچیده اخلاقی و حقوقی اورژانس بهره‌مند شوند.
در این کارگاه، دکتر رسولی به تحلیل موارد کلیدی در مدیریت بیماران اورژانسی، دکتر حاجی میرزایی به جراحی و مراقبت‌های مورد نیاز پس از تروما، و دکتر طاهری به ملاحظات حقوقی مرتبط با پرونده‌های ترومایی پرداختند و به پرسش‌های شرکت‌کنندگان پاسخ دادند.
این برنامه با هدف ارتقای آگاهی پزشکان درباره چالش‌های اخلاقی و قانونی در اورژانس و در راستای حمایت از سیاست‌های ملی بهبود عملکرد پزشکی برگزار شد.
  • گروه خبری : معاونت آموزشی,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 280898
مهدی صدفی
تهیه کننده

مهدی صدفی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه