در راستای ارتقای خدمات رفاهی و سلامت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران
بازدید مدیر رفاه و سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران از بیمارستان ضیائیان و بررسی امور رفاهی کارکنان
مدیر رفاه و سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست هیئت رئیسه بیمارستان ضیائیان، بر اهمیت فراهمسازی شرایط کاری مطلوب برای کارکنان تأکید کرد و آن را عاملی کلیدی در افزایش انگیزه کارکنان و ارتقای کیفیت خدمات به بیماران دانست.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ضیائیان دانشگاه علوم پزشکی تهران، جلسهای با حضور دکتر ابوالفضل زندهدل رئیس بیمارستان ضیائیان، حسن فراهانی مدیر، وجیهه جعفری مدیر پرستاری و دیگر مسئولان این مرکز با مدیر رفاه و سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران به سرپرستی دکتر عباس مزینانی مدیر گروه رفاه و سلامت، محسن فتح الهی معاون سلامت، نسرین مشرقی رئیس اداره رفاه روز یکشنبه 16 شهریور 1404 در سالن کنفرانس بیمارستان ضیائیان برگزار شد.
در ابتدای جلسه مدیر رفاه دانشگاه به تشریح اقدامات انجام شده در راستای رفاه و سلامت کارکنان پرداخت و تأکید کرد که موفقیت امور رفاهی با همکاری جمعی امکانپذیر است.
وی با یادآوری اهمیت ارائه خدمات رفاهی به کارکنان مراکز درمانی، خاطرنشان کرد، فراهم شدن شرایط کاری مطلوب نه تنها حس رضایت و انگیزه کارکنان را افزایش میدهد، بلکه این حس مثبت باید به گونه ای باشد که به بیماران نیز منتقل میشود، یعنی خدماتی باید به کارکنان ارائه دهیم تا علاوه بر ایجاد حس خوب از شرایط کاری خود، آنان بتوانند این حس خوب را به بیماران نیز منتقل کنند.
مدیر رفاه و سلامت دانشگاه در ادامه، موضوعات مهمی از جمله بیمه مسئولیت پزشکان، رزیدنتها و پرستاران، تسهیلات بانکی و برنامههای تسهیل دریافت وامهای بانکی را تشریح کرد.
وی همچنین به توسعه قراردادها با اماکن اقامتی، تفاهمنامههای رفاهی، تاسیس مدرسه دانشگاه علوم پزشکی تهران، برگزاری کلاسهای آموزشی برای فرزندان کارکنان و نمایشگاههای مناسبتی مانند نمایشگاه لوازمالتحریر اشاره کرد.
در ادامه مسئولان بیمارستان نیز ضمن خوشآمدگویی به دکتر مزینانی و تیم همراه، دغدغهها و پیشنهادات کارکنان در حوزه رفاه را مطرح کردند.
در پایان، دکتر مزینانی به بررسی امکانات مهدکودک در نزدیکی بیمارستان و سالنهای ورزشی اطراف پرداخت و قول مساعد برای عقد تفاهمنامه با این مراکز داد.
ارسال نظر