نوبت دهی آنلاین: nobat724.tums.ac.ir
Enter your desired term to search
  • تاریخ انتشار : 1402/10/20 - 10:04
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 244
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارزیابی ادواری اعتباربخشی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان انجام شد

دکترسعید رضا جمالی مقدم، رئیس بیمارستان ضیائیان در نشستی که با حضور ارزیابان معاونت درمان و به منظور ارزیابی استانداردهای اعتباربخشی انجام شد گفت: ارزیابی فرصتی برای کشف نقاط قابل بهبود در بیمارستان است که در ارتقا عملکرد همه بیمارستان ها بسیار موثر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، روز چهارشنبه 20 دی 1402 ارزیابی ادواری اعتباربخشی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان انجام شد.
در ابتدا طی نشستی که  در سالن اجتماعات این مرکز و به منظور معارفه اعضا این جلسه انجام شد، دکترسعید رضا جمالی مقدم، رئیس ضمن خیرمقدم به ارزیابان گفت: ارزیابی فرصتی برای کشف نقاط قابل بهبود در بیمارستان است که در ارتقا عملکرد همه بیمارستان ها بسیار موثر خواهد.
در ادامه دکتر اسماعیل محمدنژاد عضو هیات علمی دانشکده پرستاری و سرپرست گروه ارزیابی و معصومه زینلی کارشناس واحد اعتبار بخشی معاونت درمان هدف از حضور خود در این مرکز را بررسی میزان اجرا و اثربخشی استانداردهای اعتباربخشی براساس سنجه های منتخب ارزیابی ادواری بیان کردند.
ارزیابان با بیان اینکه ارزیابی عادلانه و به دور از استرس خواهد بود، به معرفی محورهای تحت ارزیابی خود پرداختند و گزارشی در این خصوص ارائه کردند.
در ادامه فهیمه نجاری، مسئول بهبود کیفیت بیمارستان گزارشی از تاریخچه و فعالیت های بیمارستان و همچنین آمارهای منتخب عملکرد بیمارستان ارائه داد. 
وجیهه جعفری، مدیر پرستاری بیمارستان نیز از حضور ارزیابان قدردانی کرد و گفت: امیدواریم این ارزیابی درس های خوبی برای پوشش و ارتقاء نقاط ضعف ما داشته باشد.
در پایان این نشست، ارزیابان به منظور بررسی فرایندهای کاری و میزان انطباق آن با استانداردهای اعتباربخشی در واحدهای مختلف بیمارستان حضور یافتند.

  • گروه خبری : اخبار داخلی,ویژه دانشگاه,حوزه ریاست
  • کد خبر : 256409
مهدی صدفی
Author

مهدی صدفی

تصاویر

Theme settings