نوبت دهی آنلاین: nobat724.tums.ac.ir
  • تاریخ انتشار : 1403/07/04 - 11:13
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بررسی شاخص‌های عملکرد و تدوین برنامه‌های آینده

بازنگری برنامه استراتژیک بیمارستان ضیائیان در دستور کار هیئت رئیسه قرار گرفت

در جلسه هیئت رئیسه بیمارستان ضیائیان، علاوه بر ارزیابی شاخص‌های عملکرد، گزارشی از پیشرفت پروژه خلاصه پرونده الکترونیک ارائه و فرآیند بازنگری استراتژیک بیمارستان توسط مسئول بهبود کیفیت تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، روز چهارشنبه، 4 مهر 1403، جلسه هئیت رئیسه بیمارستان با حضور دکتر ابوالفضل زنده دل رئیس، معاونان، مدیران ارشد و سایر اعضای هئیت رئیسه در سالن کنفرانس برگزار شد.
در این جلسه، مسائل مختلف از جمله مدیریت و زمان بندی اتاق های عمل و جراحی ها، تصمیم‌گیری در خصوص پره‌آپ بیماران، و موضوعات مربوط به واحد سلامت روان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ادامه شاخص‌های عملکرد بیمارستان ارزیابی شد و گزارش میزان پیشرفت پروژه خلاصه پرونده الکترونیک ارائه شد؛ از مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بازنگری برنامه استراتژیک بیمارستان بود؛ در این خصوص فهیمه نجاری، مسئول بهبود کیفیت بیمارستان پس از تشریح نحوه تدوین برنامه و شیوه احصا نقاط ضعف و قوت و فرصت و تهدید در سال های گذشته به بیان چگونگی امتیاز دهی و تحلیل SWOT پرداخت.
در این رابطه مقرر شد در گام نخست، اعضای هیئت رئیسه پس از بروزرسانی لیست نقاط ضعف،قوت، فرصت و تهدید نسبت به امتیازدهی اقدام نمایند تا در گام های بعدی، موقعیت سازمان و بازنگری استراتژی ها صورت پذیرد.
  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 279048
کلمات کلیدی
مهدی صدفی
نویسنده

مهدی صدفی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *