نوبت دهی آنلاین: nobat724.tums.ac.ir
  • تاریخ انتشار : 1403/07/09 - 08:59
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دکتر ابوالفضل زنده‌دل رئیس بیمارستان ضیائیان: راه شهیدان مقاومت با صلابت‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت

پیام تسلیت دکتر ابوالفضل زنده‌دل در پی شهادت سید حسن نصرالله و سرداران جبهه مقاومت

رئیس بیمارستان ضیائیان، دکتر ابوالفضل زنده‌دل، با اشاره به نقش تأثیرگذار سید حسن نصرالله در مقاومت اسلامی، اعلام کرد که خون این شهیدان، نهال مقاومت را آبیاری کرده و هرگز عقب‌نشینی در مبارزه علیه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

دکتر زنده دل رئیس بیمارستان ضیائیان در پی شهادت سید حسن نصرالله و یاران وفادارش پیام تسلیت صادر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من الْمؤْمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیْه فمنْهمْ منْ قضىٰ نحْبه ومنْهمْ منْ ینْتظر وما بدّلوا تبْدیلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند، صادقانه ایستاده‌اند؛ برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی دیگر در انتظارند، و هرگز عهد خود را تغییر ندادند.

روح شهادت‌طلبانه سید حسن نصرالله این سردار مقاومت به قافله شهدای گرانقدر پیوست و یاد و خاطره‌اش همواره در تاریخ مبارزات اسلامی جاودانه خواهد ماند.
شخصیت والایی که خود در وصف شهید حاج قاسم سلیمانی، او را «سرور شهدای محور مقاومت» نامید، اکنون در جوار همرزمان شهیدش، نزد سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) سرافراز و سربلند است؛ پرچمی که او و یارانش بر دوش داشتند، همچنان برافراشته باقی خواهد ماند.
بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، شهادت را «هنر مردان خدا» تفسیر کردند و رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای (مدّ ظله العالی)، سید حسن نصرالله را «نه یک شخص، بلکه یک مکتب و راه» توصیف نمودند. ما بر این باوریم که راه پرافتخار شهیدان جبهه مقاومت، به ویژه شهید سید حسن نصرالله و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با قدرت و استواری بیشتر ادامه خواهد یافت.
اینجانب شهادت سردار مقاومت و مجاهد نستوه، سید حسن نصرالله و همه سرداران جبهه مقاومت را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) و نایب برحقش، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدّ ظله العالی) و همچنین ملت مقاوم و بزرگ ایران و لبنان، خانواده‌های شهدا تسلیت عرض می‌نمایم و اعتقاد دارم که خون پاک این شهیدان، نهال مقاومت را آبیاری کرده و هرگز در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی عقب‌نشینی نخواهد کرد.

دکتر ابوالفضل زنده‌دل
رئیس بیمارستان ضیائیان

 

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,حوزه ریاست
  • کد خبر : 279377
مهدی صدفی
نویسنده

مهدی صدفی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *