سیستم پیشنهادات و انتقادات، تکنیکی است که می‌توان از فکر و اندیشه های مخاطبان برای مسئله یابی، چاره‌جویی و حل مسائل و مشکلات سازمان بهره گرفت.

 بر اساس نظام جامع پیشنهادات و انتقادات تمامی مخاطبان بیمارستان ضیائیان از کارکنان گرفته تا مراجعین می‌توانند پیشنهادات، ایده‌ها ، ابتکارات و نظرات خود را برای بهبود کیفیت خدمت دهی، بهبود فرآیندهای کاری، افزایش رضایتمندی ، کاهش هزینه ها، افزایش توانمندی، افزایش کیفیت سرویس و آزادی تفکر نیروی انسانی ارائه دهند.


 

پیشنهادات و انتقادات مراجعین