نوبت دهی
متن مورد نظر خود را جستجو کنید

قدردانی بیماران از خدمات بیمارستان ضیائیان


در این بخش، بازخورد و قدردانی بیماران از خدمات ارائه‌شده در بیمارستان ضیائیان نمایش داده می‌شود. این نظرات از طریق فرم‌های رضایت‌سنجی که توسط واحد رسیدگی به امور بیماران در اختیار مراجعین قرار می‌گیرد، جمع‌آوری شده‌اند. هدف از انتشار این بازخوردها، افزایش شفافیت، اعتماد عمومی و ارتقای مستمر کیفیت خدمات در این مرکز درمانی است.  


 

قدردانی مراجعین اسفند 1403

تهیه کننده:

گالری عکس مرتبط

تنظیمات پس زمینه