نوبت دهی آنلاین: nobat724.tums.ac.ir
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/08/01 - 09:40
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 63
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

جلسه هماهنگی با منشی‌ها و سرپرستاران بیمارستان ضیائیان با هدف ارتقاء کیفیت خدمات و استانداردسازی فرایندها برگزار شد

حضور منشی‌ها، سرپرستاران، و مسئولان واحدهای درآمد و IT بیمارستان ضیائیان جلسه ای به منظور ارتقاء کیفیت خدمات بیمارستانی، مدیریت اوراق پرونده‌ها، و همگام‌سازی فعالیت‌های دستی و الکترونیکی تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان ضیائیان، جلسه هماهنگی با منشی‌ها و سرپرستاران بخش‌های مختلف بیمارستان ضیائیان و واحدهای درآمد، IT به منظور ارتقاء کیفیت خدمات و استانداردسازی فرایندهای بیمارستانی برگزار شد.
در این جلسه که توسط واحد مدیریت اطلاعات سلامت بیمارستان برگزار شد، مریم خانی قلعه مسئول این واحد، به ارائه توضیحاتی در خصوص مدیریت اوراق پرونده‌های بستری و مصرف بهینه آن با هدف استانداردسازی اوراق اصلی پرونده و کاهش مصرف کاغذ، ترتیب و نحوه صحیح چیدمان و تکمیل اوراق پرونده بیماران هنگام ترخیص جهت تسهیل در دسترسی به اطلاعات پزشکی مورد تاکید قرار گرفت.
در ادامه مروری بر خلاصه پرونده الکترونیک و اهمیت ثبت دقیق و به ‌موقع اطلاعات بیماران در سیستم ( پذیرش، انتقال، ترخیص، فوت) و همچنین رفع نواقص پرونده‌های بستری مورد بررسی قرار گرفت.
هدف از برگزاری این جلسه، بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به بیماران، افزایش دقت و سرعت در فرایندهای بیمارستانی و همچنین همگام‌سازی هرچه بیشتر فعالیت‌های دستی و الکترونیکی در راستای استانداردهای اعتباربخشی بیمارستان بود.
  • گروه خبری : اخبار داخلی,مدیریت بیمارستان
  • کد خبر : 281923
مهدی صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه