• تاریخ انتشار : 1403/01/08 - 00:40
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 211
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید رئیس بیمارستان ضیائیان از بخش های این مرکز در ایام نوروز

دکتر ابوالفضل زنده دل رئیس بیمارستان ضیائیان به همراه دکتر محمد سعید طاهری معاون درمان و فهیمه نجاری مسئول بهبود کیفیت این مرکز از بخش های این مرکز بازدید کردند و ضمن تبریک سال نو و خدا قوت به کادر درمان در جریان چگونگی ارائه خدمت به بیماران قرار گرفتند. رئیس بیمارستان نیز در این بازدید بر تعیین تکلیف به موقع بیماران و انتقال هرچه سریعتر بیماران نیازمند بخش های مراقبت ویژه ICU در کوتاهترین زمان ممکن تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، روز سه شنبه 7 فروردین 1403 دکتر ابوالفضل زنده دل رئیس بیمارستان به همراه دکتر محمد سعید طاهری معاون درمان و فهیمه نجاری مسئول بهبود کیفیت این مرکز از بخش های اورژانس، CCU، ICU، داخلی، جراحی زنان، پست پارتوم، نوزادان، اتاق عمل، تصویربرداری این بیمارستان بازدید و در جریان چگونگی خدمت رسانی به بیماران در ایام نوروز قرار گرفتند.
رئیس بیمارستان در بازدید از اورژانس ضمن تبریک سال نو و خدا قوت به کادر درمان بر تعیین تکلیف به موقع بیماران، هماهنگی بیشتر با واحد تصویربرداری، مذاکره با جراحان به منظور بالا بردن گردش تخت اورژانس و استفاده از ظرفیت بخش ها با هماهنگی سوپروایزر برای انتقال هرچه سریعتر بیماران نیازمند بخش های مراقبت ویژه ICU در کوتاهترین زمان ممکن تاکید کرد.
رئیس بیمارستان ضمن عیادت از بیماران بستری در بخش ها، در بازدید از اتاق عمل در مورد چیدمان اصولی نوبت های جراحی، عدم تداخل جراحی های الکتیو با درمانگاه جراحان، بالا بردن ظرفیت های جراحی با هماهنگی رئیس اتاق عمل دستورات لازم را اتخاذ کرد.
وی  در پایان، ویزیت روزانه بیماران را با توجه به پرونده بالینی آنها مورد بررسی قرار داد و از نحوه درمان به موقع آنها اطمینان حاصل کرد.

  • گروه خبری : اخبار داخلی,ویژه دانشگاه,حوزه ریاست
  • کد خبر : 262616
مهدی صدفی
تهیه کننده

مهدی صدفی