نوبت دهی آنلاین: nobat724.tums.ac.ir
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/08/01 - 09:56
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کارگاه مجازی «مصادیق تخلفات و سوءرفتارهای پژوهشی» در بیمارستان ضیائیان

کارگاه آموزشی «مصادیق تخلفات و سوءرفتارهای پژوهشی» با حضور 52 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، به صورت مجازی در بستر اسکای‌روم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، کارگاه «مصادیق تخلفات و سوءرفتارهای پژوهشی» روز یکشنبه 29 مهر 1403، با حضور 52 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه به صورت مجازی و در بستر اسکای‌روم برگزار شد. این کارگاه با حضور دکتر سعیده سعیدی طهرانی متخصص اخلاق پزشکی و عضو هیات علمی دانشگاه بود که در خصوص اهمیت رعایت اصول اخلاقی در پژوهش، مصادیق مختلف تخلفات و سوء رفتارهای پژوهشی و نحوه پیشگیری از آن سخنرانی کرد.
در ادامه، بحث و گفتگو پیرامون چالش‌ها و راهکارهای موجود در راستای ارتقای فرهنگ پژوهش سالم و پیشگیری از سوءرفتارهای رایج در حوزه پژوهش به انجام رسید، این کارگاه با هدف افزایش آگاهی اعضای هیات علمی نسبت به استانداردهای اخلاقی و قانونی مرتبط با پژوهش‌های علمی و تلاش برای ارتقای سلامت پژوهش توسط بیمارستان ضیائیان برگزار شد.
این برنامه دارای امتیاز توانمندسازی پژوهشی و فناوری برای اعضای هیات علمی دانشگاه بود و فرصتی برای شرکت‌کنندگان فراهم آورد تا ضمن بهره‌مندی از امتیاز پژوهشی فناوری، از تخصص و تجربیات اساتید در مواجهه با مسائل پیچیده مصادیق تخلفات و سوءرفتارهای پژوهشی بهره‌مند شوند.
 
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 281926
مهدی صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی

تنظیمات پس زمینه