• تاریخ انتشار : 1402/09/16 - 07:32
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 391
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

پیام تبریک معاون آموزشی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان به مناسبت روز دانشجو

دکتر نسیم عبادتی نخجیری معاون آموزشی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان با صدور پیامی روز دانشجو را به تمامی دانشجویان این مرکز تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، دکتر نسیم عبادتی معاون آموزشی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان با صدور پیامی روز دانشجو را به تمامی دانشجویان این مرکز تبریک گفت.
 متن این پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
دانشجو نماد و نمود صداقت، شجاعت، بیداری، آرمان خواهی و سرآغاز پیشرفت و منشأ دگرگونی و تحول جوامع است. دانشجو در هر جامعه، عامل استقلال، آزادی و خودکفایی است. یقیناً، اراده و عزم راسخ دانشجو همراه با شور و شعور، زمینه ساز توسعه و تعالی علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است.
روز دانشجو فرصتی است برای تکریم مقام و منزلت پویندگان علم و دانش که همواره نقش فعال و مؤثری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت‌های آن داشته‌اند.
برخود لازم می‌دانم ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای تمامی دانشجویان بخصوص دانشجویان مرکز آموزشی درمانی ضیاییان، این روز را که با افتخار در تقویم به نام دانشجویان عزیز ثبت شده، به شما علم‌اندوزان فهیم و فرهیخته دانشگاه علوم پزشکی تهران و اساتید دانشمند و دلسوز تبریک و تهنیت عرض نمایم.

  • گروه خبری : معاونت آموزشی,ویژه دانشگاه,مناسبت ها
  • کد خبر : 252817
مهدی صدفی
تهیه کننده

مهدی صدفی