• تاریخ انتشار : 1402/11/07 - 13:53
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 227
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

همزمان با روز مددکار اجتماعی، واحد جدید مددکاری بیمارستان ضیائیان افتتاح شد

دکتر سعیدرضا جمالی مقدم رئیس بیمارستان در مراسم تجلیل از مددکاران اجتماعی بیمارستان ضیائیان گفت: مددکاری حرفه‌ای مبتنی بر علم، هنر، مهارت و هدف است که در آن مددکار کمک می‌کند که مددجو مشکل خود را با استفاده از منابع و امکانات موجود حل نماید؛ کار مددکار اجتماعی حمایت از افراد در معرض خطر، خانواده ها و افراد حاشیه نشین جامعه و بسیار ارزشمند است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، همزمان با روز مددکار اجتماعی، واحد جدید مددکاری بیمارستان ضیائیان با حضور دکتر سعیدرضا جمالی مقدم رئیس بیمارستان، دکتر محمدسعید طاهری  معاون درمان و علی پیران مدیر بیمارستان افتتاح شد.
در همین راستا و به همین مناسبت روز شنبه 7 بهمن 1402 رئیس بیمارستان به همراه معاون درمان و مدیر بیمارستان در واحد جدید مددکاری بیمارستان حضور یافتند و ضمن قدردانی از مددکاران اجتماعی این مرکز واحد جدید مددکاری بیمارستان را افتتاح کردند.
رئیس بیمارستان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز مددکار، مددکاری را حرفه‌ای مبتنی بر علم، هنر، مهارت و هدف دانست که در آن مددکار کمک می‌کند که مددجو  مشکل خود را با استفاده از منابع و امکانات موجود حل نماید.
وی در پایان کار مددکار اجتماعی را حمایت از افراد در معرض خطر، خانواده ها و افراد حاشیه نشین جامعه دانست و آن را ارزشمند خواند.
 

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,حوزه ریاست,مدیریت بیمارستان
  • کد خبر : 257711
مهدی صدفی
تهیه کننده

مهدی صدفی