نوبت دهی آنلاین: nobat724.tums.ac.ir
Enter your desired term to search
  • تاریخ انتشار : 1403/07/15 - 15:56
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افتخاری دیگر برای بیمارستان ضیائیان در حوزه رضایت‌مندی گیرندگان خدمات بیمارستانی (بیماران)

تقدیر از بیمارستان ضیائیان در اجرای موفق فرآیند رضایت سنجی الکترونیک از بیماران

بیمارستان ضیائیان، به پاس اجرای فرآیند رضایت‌سنجی الکترونیک و ایجاد تجربه‌ای بهتر برای بیماران، با دریافت تقدیرنامه‌ای از معاونت درمان دانشگاه، به یکی از الگوهای موفق در ارائه خدمات بیمارستانی شناخته شد.

بیمارستان ضیائیان، به سرپرستی دکتر زنده‌دل دانشیار، متخصص داخلی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، به پاس تلاش‌های پیوسته و اقدامات ارزنده‌ در راستای بهبود کیفیت اجرای فرآیند رضایت سنجی  الکترونیک از گیرندگان خدمات بیمارستانی، مورد قدردانی قرار گرفت.
این تقدیرنامه که توسط دکتر گنجعلی خان، سرپرست معاونت درمان دانشگاه، اهدا شد، گواهی بر نقش مؤثر و تلاش‌های بی‌وقفه بیمارستان ضیائیان در مسیر تحقق رضایت‌مندی گیرندگان خدمات بیمارستانی است.
فرآیند رضایت‌سنجی الکترونیک که در این بیمارستان به صورت نوین و با هدف ارتقاء تجربه بیماران از فرایند ارائه خدمت به آن ها و بهبود مداوم خدمات اجرا شد، نشانگر رویکردهای مدرن و پیشرفت‌نگر بیمارستان در ارائه خدمات سلامت است و گامی مثبت و مؤثر در راستای بهبود سیستم سلامت کشور محسوب می‌شود.

متن این تقدیر نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر  زنده دل
رئیس محترم بیمارستان  ضیائیان

جامعه‌ پزشکی کشور بر خود می بالد که افرادی پاک نهاد و نیکو سرشت به پشتوانه‌ توانایی و دانایی توشه گرفته از عرق ملّی و میهنی در سودای   تامین سلامت انسان ها همت خویش را به کار گرفته‌اند و مجدانه تلاش می نمایند.ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه شما در  اجرای فرآیند رضایت سنجی  الکترونیک از گیرندگان خدمات بیمارستانی، از طبیب عشق برای جنابعالی توفیق روز افزون و بهروزی مسالت داریم .
در کمال احترام و ادب این لوح سپاس تقدیم محضر طبیبانه و ماهرانه شما میگردد.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,حوزه ریاست
  • کد خبر : 279928
مهدی صدفی
Author

مهدی صدفی

Theme settings