نوبت دهی آنلاین: nobat724.tums.ac.ir
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/22 - 10:09
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کارگاه مجازی «نحوه برگزاری مورنینگ مبتنی بر شواهد» در بیمارستان ضیائیان

در راستای ارتقای کیفیت آموزش پزشکی، بیمارستان ضیائیان با همکاری مرکز توسعه مطالعات دانشگاه علوم پزشکی تهران، کارگاه «نحوه برگزاری مورنینگ مبتنی بر شواهد» را برگزار کرد. این کارگاه با شرکت 75 نفر از اعضای هیأت علمی، به تحلیل و بررسی روش‌های مؤثر برای برگزاری جلسات مورنینگ مبتنی بر شواهد پرداخت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، این مرکز روز شنبه 21 مهر 1403، میزبان کارگاه «نحوه برگزاری مورنینگ مبتنی بر شواهد» بود. این کارگاه که بصورت مجازی در فضای اسکای روم با همکاری مرکز توسعه مطالعات آموزش پزشکی دانشگاه و با حضور دکتر نسیم عبادتی، معاون آموزشی بیمارستان ضیائیان، برگزار شد، به بررسی راهکارهای بهینه و نوین در برگزاری جلسات مورنینگ مبتنی بر شواهد علمی پرداخت. در این برنامه، 75 نفر از اعضای هیأت علمی شرکت داشتند و از طریق بحث و تبادل نظر، با روش‌های بهبود کیفیت در اجرای این جلسات آشنا شدند.
دکتر عبادتی در این کارگاه به تحلیل مبانی نظری و کاربردی در برگزاری جلسات مورنینگ مبتنی بر شواهد پرداخت. توضیح اینکه به شرکت‌کنندگان با هماهنگی مرکز توسعه مطالعات آموزش پزشکی دانشگاه امتیاز توانمند سازی تعلق گرفت، تا این برنامه یک فرصت ارتقای علمی و آموزشی نیز برای اعضای هیات علمی باشد.
این کارگاه با هدف ارتقای کیفیت آموزش و هم‌راستایی با استانداردهای آموزشی برگزار شد و بر اهمیت استفاده از شواهد علمی در تصمیم‌گیری‌ها تأکید داشت.

  • گروه خبری : معاونت آموزشی,کارگاه های آموزشی
  • کد خبر : 281051
مهدی صدفی
تهیه کننده

مهدی صدفی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه